Vägning och mätning i fredags, alla mått var samma som sist, oinspirerande :( hoppas på något till nästa vecka, kanske beror på att jag ätit bröd till lunch varje dag.. Nyttigt och enligt min planering men ändå. I går var vi på kalas hos finaste Julia som fyllt 1år. Anna hade gjort så fint. Blev en muffins och några havreflarn. Märkte när vi kom hem att blodsockret inte var där det skulle, hungrig och irriterad, ingen bra matdag men nu är jag tillbaka på banan! Vi gick dit och hem, tog ca 40-45min perfekt för My att sova. Innan var vi på miniplask. My är sååå himla duktig! Hon simmar med flytdyna och när hon simmar emellan oss så vänder hon sig på rygg direkt, vilket är överkurs men hon är inte dum mitt ❤️
Idag var mamma här, satt ute hela dagen. My har varit lite allmänt gnällig, när mamma åkt gick vi in och My ville sitta i mitt knä och bara luta sig mot mig, vilket i stort sett aldrig händer, det är alltid full fart på henne. Iaf kände då att hennes panna var stekhet, tog tempen. Eftersom hon strätade emot så blev det aldrig klart men det gick upp till 39c. Hon fick alvedon och sen somnade hon. Jag tränade mitt fredagspass som jag inte hann med i fredags och Nenne jobbade lite. Hon mådde bättre efter sin powernap, fick mat och sen badade vi. Nu höll hon på att somna i soffan så vi la oss, lite tidigare än normalt. Hoppas hon blir bra snart. 
Sjukling

Tagit bilder med vanliga kameran får lägga in dom sen :) vill inte lämna hennes sida

Kommentera

Publiceras ej