Har inte skrivit på ett tag tror jag.. I lördags blev det premiärtur med båten, åkte och köpte glass, mötte upp Lasse och Maggan och sedan vidare till ett litet ställe att gå i land på. Gick hyffsat bra om ni frågar mig, frågar ni Nenne kan historian visa sig annorlunda ;) 
Vi tänkte åka ut på söndagen också men vädret var inte helt topp och inte Nenne heller. Vi stannade hemma, Nenne mådde bättre och jag sämre. Feber och ledvärk. Idag blev det ändå till jobbet med ingen feber att tala om, bara halsont och hosta. Måndag och tisdag var det mamma och My dag så trots Mys ögoninflammation och min feber/ledvärk sak så höll vi oss ute, mycket i skuggan och My vid sin pool. 
Känner mig smått stressad över att gå på semester, känns inte som jag hinner med något (fast idag hann jag med massa). Känns dock som jag tjuvstartat semestern... Blev ett glas rose till middagen




My har en båt hemma också (säger hon iaf) 
 Vaddå ta av sig kläder..

Smoothie tajm




Älskar att bara kunna kliva ut på gräsmattan, vill inte byta detta mot något! Och vårt staket blir så himla bra, tomten blir mer och mer färdig I just LOVE it 💕

Kommentera

Publiceras ej