Igår så åkte jag och My och lunchade med Anki i Farsta, det gick bra så länge det rörde på sig :) tjejen gillar inte att vara stilla. Jag åt en hemskt god spenat och fetaost paj, måste jag försöka göra själv. My testade att åka Charlies vagn som också är en bugaboo men han har sittdelen, tror hon uppskatade att se lite mer. Blev ingen shopping då hon som sagt inte tyckte om att jag stod stilla med vagnen. På kvällen var vi förbi Maggan som fyllde år, åt Daimtårta och Muffins (som jag bakat såklart ;) )  Måste säga att jag tyckt VÄLDIGT mycket opm gårdagens middag Dilkött gjort på kalkon. mmmm....mums
 
 
Idag så sov vi till 10 sen så ville hon inte somna så vi badade och myste och skrek tills Nenne kom hem. Jag åkte iväg till Farsta för att träffa Haddy och köpa på oss grejer till dopet så nu är nästan allt inhandlat, skönt. Blev lite grejer till mig själv, ups! men det var på rea :) Nu när Haddy är på besök blir det Pizza :) Hela 4 påskkärringar har varit förbi, precis när vi kommit hem från shoppingen så det blev till att göra fyra små godispåsar fort som attan!
 
Haddy och My gosar

Mina inköp en sjal 74:- och solglasögon 99:- (minus 25%) 
 
Glad Påsk!!!! Nu flyger vi tjejor till Blåkulla
 
 

Kommentera

Publiceras ej