Idag blev det en promenad, hade tänkt att gå en väg men upptäcker efter ett tag att jag gick en annan :) My sov idag också, så skönt! Tror det är skönare för henne när det inte är så varmt. Jag däremot blev toksvettig så jag var tvungen att duscha. Sen blev det lunch, efter som My inte äter så bra ibland utan vill äta det jag äter (idag knäckemacka med keso) så la jag hennes mat på knäckemackan & matade henne med den, haha det funkade, hon åt :) men hon vägrade med skeden! Macka med bregott tycker hon om iaf, det kan hon ju äta själv och det som hamnar på golvet städar katten upp :) Iaf efter lunchen gick vi till öppna förskolan, mötte upp Julia och Lo. Var väldigt lugnt, 4 barn så undrar om folk inte vet att det börjat igen. Satte My i en gåstol där men hon fattade inte grejen, här hemma gick hon däremot ett steg med gåvagnen, ok jag höll i den men inte henne!

Kommentera

Publiceras ej